با جانم با جانم .

با جانم

تلویزیون‌های هوشمند (smart) چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلویزیون‌های هوشمند (smart) چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

تکنولوژی تلویزیون با اختراع تلویزیون‌های هوشمند مجدداً تعریف شدند. ما در اینجا به نکاتی جهت درک بیشتر شما از تلویزیون‌های هوشمند پرداخته‌ایم:

  • تلویزیون‌های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت (wifi) را از طریق سیم یا بدون استفاده از سیم (wireless) را دارند.
  • به کمک تلویزیون‌های هوشمند می‌توانید بازی‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را به صورت آنلاین ببینید.
  • با استفاده از تلویزیون هوشمند می‌توانید تمامی برنامه‌های موجود در اینترنت را دنبال کنید.
  • برخی از تلویزیون‌های هوشمند حتی دارای دوربین و ویژگی‌های تماس ویدئویی هستند. بنابراین، می‌توانید جلسات ویدئویی را روی یک صفحه بزرگتر تشکیل دهید.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روی تلویزیون‌های هوشمند، امکان نصب این نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلویزیون هاست و باید دانست که همه تلویزیون‌ها اندروید نیستند تا ما انتظار داشته باشیم که هر برنامه اندرویدی روی آن‌ها نصب شود، بنابراین برای نصب نرم افزارهای اندروید باید تلویزیون حتما اندرویدی باشد.

کیفیت صدای تلویزیون ال ای دی چطور است ؟

تحقیقات نشان می دهد که اکثر مردم برای خرید تلویزیون LED بیشتر از هر چیزی به مشخصاتی مانند نوع صفحه نمایش، سایز صفحه نمایش، برند سازنده و همچنین رزولوشن آن اهمیت می‌دهند. متاسفانه این دسته از کاربران بدون توجه به کیفیت صدای تلویزیون اقدام به خرید می‌کنند، که بعدها مجبور به خرید سیستم های صوتی جداگانه از جمله سینمای خانگی و یا ساندبار می‌شوند. بنابراین پیشنهاد ما این است که زمان خرید تلویزیون به تمامی مشخصات اصلی آن توجه کنید. تکنولوژی‌هایی که در حال حاضر در تلویزیون‌های جدید به‌کار می روند عبارتند از:

Dolby Digital، DTS Premium که بعضی اوقات به تنهایی جوابگوی نیازهای شما نمی‌باشند.

ویژگی‌های تکمیلی در راهنمای خرید تلویزیون

و در آخر توجه شما را به ویژگی‌های زیر جلب می‌کنیم. اگر در هنگام خرید به این موارد توجه کنید می‌توانید سال‌های بیشتری را با تلویزیون ال ای دی مورد علاقه‌تان سپری کنید:

  • رابط کاربری یا سیستم عامل تلویزیون در تعیین سهولت استفاده از تلویزیون هوشمند شما کمک می کند.
  • اگر به دنبال یک تلویزیون با سرعت پردازش تصاویر بالاتر و میزان فضای ذخیره سازی بیشتر هستید، یک تلویزیون با حافظه (RAM) بزرگتری را انتخاب نمایید.
  • اگر می خواهید از تلویزیون هوشمند خود به عنوان یک صفحه نمایش پروژکتور برای گوشی خود استفاده کنید حتما ویژگی به اتصال بی سیم موبایل دقت کنید.

منبع :  تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۱۹ توسط:خرداد موضوع: نظرات (0)