با جانم با جانم .

با جانم

چرا وقتی دستیار Google می تواند این کار را برای شما انجام دهد ، تماس برقرار کنید؟

چرا وقتی دستیار Google می تواند این کار را برای شما انجام دهد ، تماس برقرار کنید؟

گوگل Hold for Me را راه اندازی کرد ، یک برنامه تلفن همراه با استفاده از دستیار Google داخلی Android برای از بین بردن زمان انتظار خسته کننده هنگام اتصال تماس مشتری با نماینده بازرگانی. ویژگی کاملاً جدید در دستگاه های Pixel 5 و Pixel 4a در سراسر ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

هنگامی که سعی می کنید با یک مدیر مراقبت از مشتری ارتباط برقرار کنند ، مردم هر چند وقت یک بار باید مراقب باشند؟ جای تعجب ندارد که پاسخ مبهم این سوال "بسیار زیاد" است. برای گوگل نیست. این شرکت فهمید که فقط در هفته گذشته ، آمریکایی ها بیش از 10 میلیون ساعت را در انتظار انتظار یک نماینده تجاری برای پاسخ به تماس صرف کرده اند. زمان انتظار طولانی مدت همراه با موسیقی دلخراش برای بسیاری از افراد دلیل ناامیدی شده است. بیشتر نه!

دستیار گوگل

گوگل با یک ویژگی که زندگی مشتریانی که به دنبال پشتیبانی سریع هستند را کمی قابل تحمل تر می کند. این شرکت با راه اندازی Pixel 5 جدید و Pixel 4a (5G) در US Hold for Me برنامه تلفن جدیدی را به نام Hold for Me معرفی کرد که به کاربر اجازه می دهد فعالیت های معمول خود را در حالی که برنامه اختصاصی تلفن Android است ، به کاربر ادامه دهد. در «دستیار Google» منتظر بمانید تا کسی در آن طرف تماس پاسخ دهد. Google توضیح می دهد: "اکنون ، وقتی با یک شماره تلفن رایگان تماس می گیرید و مشاغلی شما را در حالت تعلیق قرار می دهد ، دستیار Google می تواند منتظر شما بماند." پس از مدت زمان قابل توجهی تأخیر ، هنگامی که نماینده کسب و کار پاسخ می دهد ، برنامه با صدا / لرزش و اعلان روی صفحه تلفن به کاربر اطلاع می دهد.

ویژگی کاربردی گوگل

گوگل ویژگی کمی کاربردی را نشان داد که از نظر ما مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. Hold for Me آخرین تلاش غول فناوری Mountain View است و می تواند تجربه کاربر را در Android کاهش دهد. از جمله بروزرسانی های قبلی می توان به Call Screen (معرفی شده در دسامبر سال گذشته) و Call Verified (معرفی شده در سپتامبر 2020) اشاره کرد.

این برنامه براساس فناوری Duplex Google ساخته شده است که برای سهولت در تعاملات انسان و ماشین ایجاد شده است. با Duplex ، برنامه می تواند بین صدای ماشین / صدای ضبط شده و صدای انسان تفاوت ایجاد کند. Google اظهار داشت ، "پس از شناسایی نماینده ، Google Assistant به شما اطلاع می دهد که شخصی آماده صحبت است و از نماینده می خواهد که برای بازگشت لحظه ای تماس بگیرید. همچنین از درک زبان طبیعی استفاده می کند تا به کاربر اجازه دهد وضعیت تماس را در زمان واقعی بداند.

v9_qpyj.jpg

خدمات تخصصی

یکی دیگر از خدمات تخصصی که می توان از آن استفاده کرد، سرویس تلفن اینترنتی ویپ است. تکلنوژی ویپ (VOIP) و یا صوت بر پایه پروتکل IP امکان استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت را به عنوان بستر مخابراتی جهت برقراری مکالمات تلفنی فراهم می نماید. سیستم های تلفنی ویپ (VOIP) از فنآوری دیجیتال استفاده می‌نماید و در مقابل خطوط تلفن سنتی یک ارتباط آنالوگ محسوب میشد. پیشرفت شگفت انگیز فناوری در تلفن‌های مبتنی بر شبکه با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. به عنوان مثال برای شرکت ها سازمانها و موسساتی که دارای بیش از یک شعبه هستند ، نصب و راه اندازی ویپ امکان برقراری ارتباط بین شعب را میسر میکند که هر کدام از این شعب نیز میتوانند برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP باشند. با استفاده از تکنلوژیVOIP دیگر فرقی بین پرسنل شعب با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

نصب و راه اندازی تلفن ویپ

 شرکت پیشگام رایانه زمان با تجربه‌ای ?? ساله در ارائه‌ خدمات نصب و راه اندازی ویپ جزء اولین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ در سطح کشور میباشد که با بهره ‌گیری از کادری متخصص و پیشرو در تکنولوژی‌های روز دنیا،امکان ارائه‌ راه ‌حل‌های متنوع در زمینه‌ انتقال صوت و تصویر بر روی بستر شبکه و همچنین سیستم‌های ارتباطات یکپارچه را فراهم نموده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۴:۰۵ توسط:خرداد موضوع: نظرات (0)